Névjegy

Dr. Szabó Tibor

  • - 51 éves
  • - nős, három fiúgyermek édesapja
  • - a földrajztudomány doktora
  • - 1998 és 2002 között a Határon Túli Magyarok Hivatalának vezetője
  • - az I. Orbán-kormány államtitkára
  • - a köztelevízió kuratóriumának tagja
  • - 4 éve képviselő Martonvásáron
  • - a Szegedi Tudományegyetem oktatója

2010.07.19. 12:23 Dr. Szabó Tibor

Bemutatkozás

 

Bemutatkozás
 
51 éves vagyok,nős, feleségemmel, aki tanárnő és Ráckeresztúron tanít, 25 évvel ezelőtt a Felvidékről települtünk Martonvásárra. Három egyetemista fiúgyermekünk van. A legidősebb munka mellett levelező, a két fiatalabb nappali tagozaton tanul. Mindhárman a Beethoven Általános iskolában szerezték meg tudásuk alapjait.
A Martonvásáron eltöltött negyed évszázad alatt  otthonra leltünk, magunkénak érezzük a várost és a közösség is befogadott minket. Kismartonban, egy nagy kerttel körülvett házban élünk, melyet  sokakhoz hasonlóan mi is hitelből építettük fel.
 
Egyetemi diplomámat az Eötvös Loránd Tudományegyetemen szereztem 1983-ban, földtudományi szakon, a doktori címemet pedig a földrajztudomány területén kaptam.
 
Az elmúlt 20 évben a közigazgatás területén szereztem bőséges vezetői tapasztalatot, 1990-től a Miniszterelnöki Hivatal főosztályvezetőjeként, majd 1998-2002 között a Határon Túli Magyarok Hivatala államtitkáraként. 2000-ben tettem közigazgatási szakvizsgát. 2002-től több alapítványnál, társadalmi szervezetnél töltök be vezető tisztséget. Többek közt az Országgyűlés megbízásából tagja vagyok a Magyar Televízió tulajdonosi jogait gyakorló közalapítványnak.
Ilyen minőségemben gyakorlatot szereztem európai uniós pályázatok kezelésében is. Ez utóbbit azért is tartom fontosnak, mert Martonvásár vezetésének egyik legfontosabb feladata lesz rendet tenni a pályázatok ügyében.
 
Ami politikai múltamat és jelenemet illeti, fontosnak tartom, hogy a pártállam idején semmilyen politikai szerveződésnek, így az MSZMP-nek sem voltam tagja. A 80-as évek második felében kapcsolódtam be az akkori ellenzéki mozgalmak munkájába, alapítója voltam a Magyar Demokrata Fórum martonvásári szervezetének, többek közt Tóth Iván tanár úrral, dr. Simon Endrével és másokkal. Az MDF-nek addig voltam tagja, míg a konzervatív nemzeti irányvonalat képviselte, balra tolódásával egy időben párttagságom megszűnt.
Jelenleg nem vagyok tagja egyik pártnak sem.
 
Az elmúlt négy évben a választók bizalmának köszönhetően a martonvásári képviselőtestület tagjaként is igyekeztem a köz érdekében eljárni. Az itt megtapasztalt kihívások és eltékozolt lehetőségek ösztönöztek arra, hogy a polgári oldal felkérésére vállaljam a városvezetői jelöltséget. Meggyőződésem, hogy tapasztalatommal, vezetői gyakorlatommal, a kormányzati körökben való eligazodási képességemmel és jó csapatmunkával szolgálni tudom városunk közösségét.
 
Dr. Szabó Tibor

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szabotibor.blog.hu/api/trackback/id/tr372160776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csitári György 2010.07.27. 16:16:22

Üdvözlöm Önt ezen a fórumon. Korábban szerettem volna részt venni egyik támogató szervezetének, a helyi Polgári Körnek a tevékenységében, de nehezen lehetett észrevenni őket (vagy csak figyelmetlen voltam). Még mielőtt választanom kellene a jelöltek között, szívesen vennék részt beszélgetéseken Önnel és a többi jelölő szervezet képviselőivel is. Várom reagálását (a másik hozzászólásra is). Mikor és hol lesz a legközelebbi nyilvános összejövetelük, vagy csak levélben várnak ötleteket?

Dr. Szabó Tibor 2010.08.26. 12:39:41

Tisztelt Uram!

Nyilvános fórumainkról folyamatosan értesülhet a martonvasar.blog.hu honlapon. Szívesen várjuk Önt és ismerőseit is!

Üdvözlettel Szabó Tibor
süti beállítások módosítása